Thursday 11 November 2010

11/11 11:11


Pirma raide siame poste buvo tiksliai "ipaisyta" 11h 11m 11s ir negana to 11m 11d - taip as prisidedu prie bloginimo pozityvios dienos! Nors pozityvaus nieko nerasta (sildimo nera, namie salta, kosau, uz lango eilinis Anglijos lietus o man i darba pestute 1.10h kelio) taciau vien ta mintis, kad tiek vienetuku pasitiko pradedant si posta jau kelia sypsena ! Kai susimastai, gyvenimas is tikro grazus, tik reikia tai ivertinti. Zmones (ypatingai lietuviai) labiau linke ivertinti blogio puse, o atsitikus kazkam silto,gero,mielo ir harmoningo, jiems to neuztenka ir jie visa tai vercia vel i blogaja puse sakydami galetu buti geriau.. Taip, taip, taip.. As vienas is ju. Na bent jau buvau 4 metus atgal. Dabar mane lydi sekme, netgi atsitikus "blogiems dalykams" is uz nugaros stovi geris ir sypsosi man sakydamas: -Sitie "blogi dalykai" apsaugojo tave nuo dar blogesniu ! .. Ir is tikro, viskas kas vyksta - vyksta tik i nauda! Tik sugebek ja izvelgti. Deja siandieniniai pilki zmones nebepastebi to grazaus gyvenimo. Negali ju teisti del to. JUK VISAS PASAULIS TOKS - ju akimis. O jei visas pasaulis piktas, tai del ko man dziaugtis? Argi ne tiesa? Juk dazniausiai taip ir masto zmogus. Bet esme ta, jog siandien reikia visiems susiimti ir izvelgti TIK pozityvius dalykus visa kita laikant uz nugaros ! Pameginkite ! Galbut patiks ir noresite buti pozityvus daug dazniau ?
Atsikeliau, gerai issimiegojau ! (1). Nusiprausiau pasidariau kavutes, sedau prie kompiuterio uzsiimti situo postu, ziurekit gi 111111 visur aplink mane (2). Iki darbo pradzios dar daug, daug laiko spesiu susiruosti ir viska pasidaryti (3). Sildymo nera, bet yra elektrinis sildytuvas kuris dabar nukreiptas tiesiai i mane ir man silta (4). Atrodo geriu geriu kava, bet jos vis dar yra ir ji labai skani (5). Nereikes taisytis valgyt, nes vakar pasidariau per daug ir liko siandienai (6). Rytoj jau 5dienis, paskutine darbo diena (7)!
Na va vos valandike kaip atsikeles, bet jau kiek pozityviu dalyku mane supa. Paprastai zmogui 7 mano pozityvus dalykai butu kiekvienai savaites dienai.. Kitas juos pastebetu galbut tik per menesi..
Zmogau ! Sustok! Uzsimerk! Atsipalaiduok! Ir pradek mastyti pozityviai !

No comments:

Post a Comment