Sunday 26 December 2010

Christmas without me


Kalėdos - sakoma stebuklų metas :) Visi laimingi, visi dovanoja dovanas vieni kitiems, visi daug valgo ir jaučiasi, iš tikro jaučiasi laimingi. Bet ar tikrai ? Su kiekvienais metais vis daugiau problemų, vis daugiau rūpesčių atsiranda ir vis mažiau džiaugsmo ir Kalėdiškos nuotaikos.. Tas Kalėdų stebuklas nebeatrodo toks tikras koks buvo prieš 10 metų.
Man asmeniškai Kalėdos yra šeimos šventė. Susirenka visa šeima prie vaišių stalo, suvažiuoja giminės. Tačiau manęs ten nėra. Visi laimingi, visi dalinasi savo laime ir rūpesčiais, bet manęs ten nėra. Visi gauna davonas išskyrus mane, nes manęs ten nėra. Aš esu toli toli nuo savo namų. Todėl per Kūčias, per Kalėdas, prieš mano akis kompiuteris. Stengiesi užmušt tą Kalėdinę dvasią, ir atitraukti mintis nuo viso to tačiau... Ir čia, Internete viskas mirga marga Kalėdomis. Šiais metais Kalėdos pesimistiškos. Nuotaiką kelia tik faktas, kad naujieji atneš žvėriškas permainas mano gyvenime.
Linksmų Šventų Kalėdų mielieji !

No comments:

Post a Comment